just like heaven

got to say, björkman är en bra anledning till att vara i skolan
hon heter hanna men insisterar på att kallas björkman, som är hennes efternamn
hon är den minst feminina människa jag någonsin sett
i alla fall är hon mycket tacksam att driva med, för hon förstår typ inte någonting
idag på bilden trodde jag att jag skulle dö av skratt, robin skrattade så mycket att han började gråta till och med
jag skall försöka återskapa samtalet, trots att det inte på något sätt kommer vara lika kul att läsa som det var att uppleva

jag: varför lyssnar vi inte på musik?
*kollar mot radion, som inte finns där*
jag: VAR FAN ÄR RADION? :O
martina: det är björkman som har KNYCKT den!!
alla: :O
björkman: NÄÄÄH det har jag inte alls det gjort!!!
martina: ååjo jag såg nog när du KNYCKTE radion!
björkman: NÄÄÄH jag har inte knyckt nån radio!
jag: men björkman, har du STULIT radion? :O
björkman: NÄÄÄÄÄJ :@
martina: men jag sååååg ju när du knyckte den! det här måste vi anmälla!
björkman: rättegången kommer läggas ner för det kommer inte finnas något bevis!! :@
jag: men vi har ju till och med ett ögonvittne!!
björkman: ja men ETT ÖGONVITTNE..
jag: jag kan nog också vittna, jag tror faktiskt att jag såg dig KNYCKA radion nu när jag tänker efter...
björkman: JAG HAR INTE KNYCKT DEN :@ OM JAG HADE EN KNIV SKULLE NI FÅ SE BLODET RINNA I ERA ÅDROR!!!
ellen: blodet brukar ju annars rinna i ådrorna men okej
björkman: ... GRRRR :@
alla: hohoho :3
jag: nu har du gått lite för långt björkman...
björkman: om jag hade en sax skulle jag skära upp din halspulsåder
jag: VAFAN!!! MORDHOTADE DU JUST MIG? :@
ellen: hanna nu har det gått över gränsen!
martina: vi kan anmälla dig för det här!
jag: MEN SERIÖST MORDHOTADE DU JUST MIG?
björkman: .. nej jag sa bara att om jag hade en sax skulle jag skära upp din halspulsåder *pekar på sin hals* så ditt blod skulle spruta
jag: du är ju inte riktigt klok :O
...
jag: men seriöst.. var fan är radion? jag vill lyssna på musik!
martina: det är björkman som har KNYCKT den!! hihi
björkman: NEEEJ JAG HAR INTE KNYCKT DEN DUMMA RADION VARFÖR SKULLE JAG VILIJA GÖRA DET NÄR JAG HAR EN IPOD?
martina: för att du är en liten tjyv! du borde lära dig veta hut!
björkman: JAG HAR INTE SNOTT DEN SÄGER JAG JU!
martina: dagens ungdom...
björkman: men hallå jag är faktiskt äldre än du!
ellen: inte mentalt i alla fall..
björkman: JOO för jag är faktiskt ARTON ÅR hur gammal är du då?
martina: åttiotvå...
björkman: ....
jag: haha nu blev det tyst på dig björkman..
björkman: ... ida, vilken är din favoritstorlek på bh?
ida: eeh, jag vet inte.. c kanske?
björkman: min är d.. eller större
alla: ... okeeey
jag: normalt samtalsämne
björkman: ni är GALNA
martina: men du är en tjuv som har knyckt radion
björkman: JAG HAR JU INTE KNYCKT DEN!
martina: och så har du knyckt mitt hjärta..
björkman: jag visste inte att du tyckte så mycket om mig..
martina: jag älskar dig björkman! jag ska starta en facebookgrupp som ska heta "vi som älskar björkman"
jag: den tänker jag gå med i!
alla: jag också!!
björkman: ni är dumma, jag känner mig mobbad
jag: men det är ju MARTINA som är mobbad, hon är ju offret i hela det här!
martina: jaa jag känner mig illa till mods
björkman: idioter
martina: hatar du oss? :O
björkman: nej du skulle bara veta vad jag säger till folk jag hatar!
martina: vad säger du då då?
björkman: KNULLA MIG HÅRT!!!!
jag: hms.. så säger jag till folk jag älskar..
björkman: ...  :C HAFUFAEÖKFNEKLÄNÖAW (gjorde ett galet läskigt animaliskt läte som fick alla att stanna upp och bara titta på henne i nästan en minut)
ida: *kommer bärande på radion* så, här är radion, den stod i andra rummet, kan ni sluta nu?
björkman: SE jag hade inte knyckt den!!!
martina: joodå, du hade bara gömt den i andra rummet
björkman: JAG VILL SKÄRA HALSPULSÅDERN AV ER ALLA!

ah nej jag vet inte det är ju inte kul för fem öre att läsa om det såhär
men det var typ århundradets händelse
all makt åt björkman, vår befriare

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0