falling down

för att beskriva dagens (söndag) psykiska tillstånd tänker jag nämna några saker jag ägnat mig åt:
-ligga på köksgolvet och skaka fram tårar
-röka cigarett efter cigarett för att döva
-haft snöbollskrig (om man _känner_ mig vet man hur stark min avsky för snö är, så det faktum att jag rullade runt i det ondskefulla vita riktigt skriker hur fel allt är med mig just nu)
-på fullaste allvar övervägt självmord ett oräkneligt antal gånger
felicia vågade inte lämna mig ensam och bestämde sig för att sova över inatt
imorgon skall jag gå till skolan
från och med nu skall jag sköta skolan så exemplariskt att världen kommer stanna en minut eller två för att liksom reflektera över hur annorlunda livet blivit
för tillfället plågas jag av illamående och tankar som hugger och sticker och river och svider
skall sova och hoppas på att morgondagen (måndag) blir en relativt bra dag trots omständigheterna

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0