execution song

det var ju inte snack om saken imorse när rebecca smsade att hon skulle få mig på bajshumör om jag kom till skolan
skyndade mig att bli klar och tog första bussen
började med att klaga på skolans fjantiga mat som slagit nytt rekord i att vara vidrigt!
jag och rebecca bestämde oss för att vara lyxlirare och äta riktig mat
vi satt i bildsalen på lunchrasten och målade våra fina tavlor (BD<3)
och efter PAintron (där jag fördrev tiden genom att läsa gamla solo oh frida tidningar) styrde vi stegen mot mcdonalds eftersom vi hade håltimme
hahaha vi pratade såklart bara om knasiga saker och jag skrattade så jag trodde jag skulle dö
sen hade vi naturkunskap
älskar att jag är så mentally challenged
vi pratade om kraft och energi och sånt typ och hade olika stationer med små experiment
läraren: ja, vad finns det för krafter här då? *pekar på en leksaksbil*
jag: ÅÅh jag vet!!! jag vet inte vad det heterdet finns såndär *håller upp vänsterhanden horisontalt i luften och tar sedan högerhanden ovanför och greppar något osynligt i luften och pekar sedan neråt mot min vänstra hand samtidigt som jag gör någon form av läte*
läraren: ...
resten av klassen: ... HAHAHA
läraren: jag vet inte vad det betyder..
jag: men jag kommer inte på vad det heter, jomen du vet.. *gör ljudet igen, som låter lite som en döende säl*
läraren: ... ja nej tyvärr, jag vet inte vad det betyder
klassen: ...
pietro: eh... menar du tyngdkraft?
jag: JAAA så heter det :D tyngdkraft!!
hahaha jag älskar mig själv okej!!! och det är omöjligt att förklara på ett bra sätt, det hela kräver kroppsspråk och ljudeffekter
men ni kan ju försöka föreställa er det hela, oerhört lustigt må jag säga..
sen fick jag skjuts hem :D
så nu är jag.. eh.. hemma
ja, då vet ni

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0