amy hit the atmosphere

hahaha got to say
oscar ringde nyss
och så pratade vi om helgen och det faktum att vi inte träffats på en halv oändlighet
jag: haha det kommer säkert bli jättekonstigt i början eftersom det var så länge sen vi sågs
oscar: jaa haha, vi får väl typ hälla i oss lite hb så blir det lättare hahaha
jag: hahaha ja eller hur.. äsch det ska nog gå bra ändå
oscar: jaa det var ju ett tag sen vi sågs men vi känner ju varandra ändå!
jag: jaa, och så är vi ju inte så krångliga av oss heller
oscar: nej eller hur.. och om man tänker såhär, vi kan ju liksom prata hur lätt som helst och sex och sånt med varandra, så det kommer såklart gå jättebra!
jag: HAHAHA true, nej det kommer gå jättebra!
this is why i love him haha <3
för övrigt är historien om hur jag och oscar lärde känna varandra typ den bästa ever
åh helgen blir självklart lovely


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0