you are my everything

klockan är nästan sju
idag har jag hittills hunnit med att ha brottningsmatch med fredrik.. han vann men han fuskade så egentligen vann jag
sen gjorde jag mig i ordning och åkte till skolan
hade matte men inte böcker med mig så jag mest bara satt där, kändes värt
sen gick jag till centralen och mötte sarali
vi gick till kalle på spången och åt/fikade
sen fick jag världens mest groteska mensvärk och ville ta livet av mig, istället köpte sarali värktabletter och gav en till mig, det hjälpte
sarali struntade i BUP och jag struntade i dagens andra och sista lektion, istället gick vi omkring på stan
sen köpte vi cola och lite så heheh och åkte hem till mig och hade picnic i min säng
hon åkte för någon timme sen och nu ska jag ta tag i den groteskt stora hög kläder som ligger i min resväska på grund av platsbrist i garderoben
eftersom jag inte har orkat tvätta på typ två månader börjar mina rena kläder (som jag tycker om att använda) ta slut och jag måste hitta saker jag gillar innan jag tvingas klä på mig saker jag avskyr
tvätta är ju också ett alternativ nu när jag tänker efter... men jag orkar inte hehehehe
okey, dagens låt är denna
den är så fantastiskt underbar och jag kan verkligen inte förstå hur den lyckas vara så fin..
hejdo


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0