som vi glömde att vi älskade varann

jag mår inte superduperbra nu för tiden
men det går över
felicia säger att hennes liv vore tomt om hon inte hade en psykotisk tjej som låg på hennes golv och skrek att hon var en skalbagge
sarali säger att hon kommer alltid finnas vid min sida
fredrik säger att det kommer lösa sig
kevin säger att jag inte ska gråta och äta tårta
jag.. jag säger inte så mycket
jag mest bara lyssnar på vad alla andra säger och nickar och håller med
klart det blir bra
bara inte just nu kanske
imorgon kanske..
nu ska jag snart åka hem till liisa och äta mat
det blir nog bra
hejdå

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag säger att du är finfinfin, bästbästbäst - PUSS!

2010-04-05 @ 12:21:04
URL: http://kajsaaandersson.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0