nur tote frauen sind schön

jag får nästan lite ångest över att jag i princip aldrig uppdaterar bloggen...
men så kan det gå
okej senaste veckan har varit händelserik
i helgen var jag i göteborg och träffade oscar
vi festade
åkte hem på söndagen
på måndagsnatten åkte jag och felicia till örebro och köade till kent i typ sjutton-arton timmar
var ganska kallt på natten när vi skulle sova men på dagen var det ganska varmt
såg kent <3
sen har jag typ chillaxat hemma och så
igår åkte jag till örebro igen för att se moto boy
han var lovely <3
drack näst intill hejdlöst och idag mår jag som jag förtjänar, huvudvärk som aldrig förr
ska ta mig till macken och köpa femton kilo chips som jag kan chilla med idag och ikväll
är lite förkyld så blir inget latjolajban som planerat
istället skall jag äta chips och läsa lite, chill

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0