ring of fire

nu ligger det till som såhär, att mitt internet inte fungerar.. därför kan jag inte göra något som till exempel att blogga
förutom nu när jag är hos sarali såklart
update sen sist...
fredags- vaknade, var i skolan, träffade jessica på stan, hem och chilla, fia kom till mig, martin kom till mig, vi chillade, martin åkte hem, jag och fia sov
lördags- vaknade, fia och jag gjorde oss i ordning, fredrik kom till mig, åkte hem till jessica, fredrik och emil kom dit, vin, prata, chilla, vin, fredrik och emil gick, jag och jessica chillade och pratade och drack vin, gick ner på stan, mötte fredrik och emil, åkte hem till fredrik, emil snarkade och höll mig och fredrik vakna i tre timmar, somnade till slut
söndag- vaknade, åkte hem, tvättade, tvättade, tvättade, fredrik kom, vi åkte till affären, vi gjorde tacos, vi åt tacos, kollade film, gick och lade oss
måndag-vaknade, kollade film, felicia kom, vi åkte hem till felicia, chillade, pratade, fredrik kom och hämtade mig, vi åkte hem till mig, vi gick och lade oss, pratade, sov
tisdag- vaknade, gjorde mig i ordning, åkte till skolan, gick till stationen och mötte sarali, gick till um, vandrade runt på stan, gick på konstmuseum, pratade, fick skjuts till jessica, fredrik kom dit, kollade film, åkte hem, pratade i telefon med sandra, sov
onsdag- vaknade, gick i skolan, åkte hem, pratade med ann och emma, liisa kom och skjutsade mig till carlforska, kollade på maries modevisning med simone och kim, gick till stan med kim, tog bussen hem till mig, vi kollade på film och åt chips, vi sov
idag- vaknade, gjorde mig i ordning, åkte till skolan, samtliga av mina lektioner var av olika anledningar inställda så hade ingen skola, blev bitter, gick hem till martin, pratade, tog tåget till köping, och här är jag nu, i saralis säng medans kvinnan själv duschar
imorgon skall vi se timo på sigurdsgatan, skall bli lovely
nu skall vi chilla vidare för sarali har kommit tillbaka från duschen
hörs nån annan gång, adios amigos possah

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0