in venere veritas

fortsätter hosta som en tbc-patient
fortsätter gräva i mitt påskägg (size very big)
alltså got to say, största påskägget jag någonsin sett
båda mina bröst får med enkelhet plats i en halva av det
inser ni hur stort påskägget i sin helhet är då eller!?!?!?! sjukt
idag ska jag, min snoriga näsa och min mörbultade hals in till stan med syster och shoppa
äger ungefär inga pengar så vet inte om det blir så jättemycket shopping för min del.. men trevligt att umgås med syster i alla fall
ska duscha nu
adios

juste, glömde mobilladdaren hemma så sätter bara på mobilen lite då och då, om ni undrar varför jag inte svarar på dirren
glömde även min iPod så var ju en lagom intressant tågresa må jag säga...
jag förbannar min vana att försova mig!!!! fy farao

men okej duscha nu :3


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0