gäst ikväll är jesus

yesterday var jag i skolan lite, sen satt jag i vasaparken några timmar med fia
det var supersoligt och världens finaste vårväder
åkte hem och felicia kom över
vi gungade och skrattade oss halvt fördärvade åt att vi är så underliga (och samtidigt underbara)
planen var att fredrik skulle komma en stund på kvällen... men jag råkade massivt somna klockan nio på kvällen (men kläder och allt på mig) och vaknade inte när han försökte smsa och ringa att jag skulle öppna porten hehehehehe jag är ganska så lovely...
sov i alla fall nästan oavbrutet i fjorton timmar, missade lite skola men var även med lite också
efter skolan gick jag på stan med fia i en timme ungefär
sen träffade jag bella soulmate och så satte vi oss på espresso house och pratade
vi hade muchos to talk about och nu är vi uppdaterade på varandras kärleksliv (som egentligen är det enda tjejer någonsin pratar om, till typ 90% i alla fall...)
vi gick även runt lite i affärer och efter några timmar i hennes bedårande sällskap skildes vi åt och jag åkte hem
köpte hårfärg innan jag åkte hem och är nu i full färd med att färga håret
skulle skölja ur färgen för 6 minuter sen ser jag nu... men jag är hungrig...
ska bara äta lite nudlar (som redan är färdiggjorda!!) och sen ska jag kasta mig i duschen mkei
heido :3

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0