whirlwind

veckan ser fin ut tror jag bestämt
idag är det tisdag och jag ska snart gå till skolan
sen blir det till att träffa flisan
galet att vi var ifrån varandra nästan en hel vecka innan vi sågs igår
i alla fall
imorgon har jag nog inga planer än så länge
men på torsdag drar jag och fia till eskilstuna efter skolan
exciting, har aldrig varit där
känns som en fin stad.. eftersom kent kommer därifrån och så
i alla fall
på fredag blir det BD-afton och världen ska kännas vacker
på lördag kommer mor far och syster och firar det faktum att jag snart blir en vuxen människa (hjälp)
blir trevligt tror jag definitivt

nu fick jag nostalgi och börjar nästan gråta
tänker på mina skor som gick sönder i våras
det var de finaste skor jag någonsin sett
älskade dom över allt annat (nästan)
ville gifta mig med dom skorna
åååh älskade älskade skor varför var klacken tvungen att lossna på den ena?
nej jag börjar nästan gråta nu
ååååååååååååh mina älsklingsskor jag saknar er <3
hoppas ni trivs i skohimlen
i miss you <3

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0