there's much to fear

idag började dagen med idrott
vilket var hemskt
dels för att jag hatar idrott och dels för att det var extra hemska saker vi gjorde
först var vi tvugna att springa typ en kilometer....
eller jag och rebecca gick..
i alla fall
sen spelade vi någon slags frisbee-match
och jag med min frisbee-fobi mådde psykiskt dåligt i typ en timme
sen satt jag och jobbade lite på bilden när min klass hade samhällskunskap
åt lunch med sara
sen blev det svenska
tog bara en bok och sen gick jag
Franz Kafka , Processen
känner mig väldigt vuxen må jag säga
alla läser typ lättlästa vanliga böcker
jag läser en del av mänsklighetens mest kända författares verk
i alla fall
efter skolan gick jag och sara på stan i ett par timmar
åkte hem och pysslade lite
sen åkte jag ner på stan igen och träffade far min
han köpte kläder till mig och gjorde mig glad
sen åkte vi hem och åt och så
nu kollar vi tv
alltså jag dör
hatar att titta på tv
eller inte alltid, men jag hatar nästan allt som visas på tv
i alla fall
ska försöka glömma bort att ha tråkigt nu
adios


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0