the things we did and didn't do

börjar inse skillnaden mellan att vara ensam och att känna sig ensam
jag vill ha en hamster
jag älskar hamstrar
men idag var en dålig dag på nästan alla sätt och vis
fick som grädden på moset en elräkning som var dubbelt så hög som elbolaget trodde den skulle vara
det vill säga dubbelt så hög som hon som bodde här innan
hon hade ödlor i terrarium som behövde värmelampor som drar massa energi
själv hatar jag ljuset från lampor och har släckt nästan hela tiden
hur kan det komma sig att jag fick så hög räkning?
jag har panik i nuläget
panik
orkar inte
idag har jag sett klockslagen 08.08 09.09 10.10 16.16 17.17 18.18 19.19 20.20 samt 21.21
varje gång önskar jag samma sak
men inte fan hjälper det
i mellanrummet mellan 10.10 och 16.16 tittade jag på film i cirka två timmar och sov ganska mycket också
så att jag är trött nu är ett mirakel
sov åtta timmar inatt och typ tre timmar mitt på dagen
ändå är jag döende nu
okej jag överdriver
men ändå, jag är ju faktiskt trött
det känns jättekonstigt
borde kanske sova
men det är bara det att, jag tycker så illa om att vakna...


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0