love undone

idag åkte pappa hem
och jag träffade för ovanlighetens skull min felicia
vi köpte cigg och satte oss i en maxigunga och sen i en creepy "hängmatta"
sen klättrade jag upp i ett titanictourettestorn och fick panik
mina fötter var typ två meter över marken
jag började hyperventilera och blev yr i huvudet
fick svimningskänslor och felicia fick gripa in och rädda mig
jag trodde jag skulle dö
sen pratade vi lite och sen gick vi hem till mig
tittade på film och så sen gick mitt älskade TD hem
men det var trevligt så länge det varade
ikväll ska jag sörja i ensamhet
lyssna på deppig musik
läsa djupa texter
skriva ännu djupare texter
röka många cigaretter
och kanske dö av sorg
det är en del av processen
den som jag måste genomlida för att kunna återgå till mitt liv
nu påbörjar jag kvällens ensamhet
och jag har redan ont i själen

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0