karma police

råkade försova mig och missade datorkunskapen
attans bananer
sen kom jag till skolan och hade modell design
men min grupp var i bilden
så jag kunde inte jobba på min bricka
istället skulle vi måla något fjantig påhittad glasruta (som var silkespapper som vi sen ska lägga en plastpappersbit över)
orkade inte
satt och målade ett solsystem i akvarell istället
sen sa läraren att man fick gå ut om man ville och fota och så
så jag och rebecca tog kameran och sprang därifrån
det var jättefint väder och vi gick omkring i botaniska trädgården och fotade blommor och humlor
vi var så långsamma vi kunde och när vi kom tillbaka hann vi bara skriva ut bilderna
sen var det lunch och jag åt så jag trodde jag skulle dö
sen var det matte
jag älskar matte
förrförra lektionen agerade jag någon form av hjälplärare åt fia och förklarade allt för henne
så då hann jag inte räkna något
förra lektionen var jag sjuk så var inte där
den här lektionen låg jag således ganska mycket efter
men efter en timme med pennan i handen och hjärnan på full hastighet hann jag ikapp och förbi i think
matte är som terapi så jag mådde bra efteråt, hade sett fram emot matten hela dagen
i alla fall tog skolan slut sen
jag och sara orkade inte stå och vänta på bussen i tio minuter så vi gick till skivbörsen och sen när vi skulle gå till bussen hade vi råkat vara jättelänge på skivbörsen så vi fick vänta åtta minuter på bussen efter
jaja
så fort jag kom hem satte jag igång med att tvätta smutsiga kläder
nu har jag kört tre tvättmaskiner
jag är mer för att göra sällan och mycket än ofta och lite
viktig information och angelica eriksson
OKEJ ska gå och ta rätt på tvätten nu och sen städa och så eftersom pappa kommer på besök
adios

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0