glass and the ghost children

idag var jag efter skolan med moa
vi köpte föda på spicy hot och fraktade hem till undertecknad
där förtärde vi ovan nämnda föda
efter att detta gjorts valde vi att titta på film
GREEN STREET HOOLIGANS <3
jag har haft cravings efter den hela helgen
den är så rysligt bra så jag vet inte vilka ord jag ska använda för att beskriva den
grät en tår i slutet, min vana trogen
moa duschade och sen gick vi iväg tillsammans
vi svängde åt varsitt håll
hon cyklade iväg och jag färdades mot okq8 för att införskaffa nödvändigheter
det vill säga cigg
tänkte köpa något onyttigt också
eller okej cigg är ju inte så nyttigt
men jag menar typ, choklad
men det var sötkille1 i kassan så jag ville inte att han skulle se mig handla tjockisföda
jag gick hem
jag är hungrig, IGEN
jag äter och sover konstant men blir bara tröttare och hungrigare hela tiden
inte okej
detta kan inte vara normalt
jag blir hungrig av att äta och trött av att sova
vad är felet med mig?
imorgon ska jag gå till skolsyster
eller, ja inte för det där med trötthet och hunger såklart
men jag tror att min lilltå är bruten, känner att jag borde kolla upp det
anyway
nu ska jag äta, för typ hundrade gången idag </3
sen röka och sova
ORKAR inte duscha, får tvinga mig själv att vakna tidigare imorgon
det kommer ju gå..
blää
smashing pumpkins står för kvällens soundtrack
det är fint <3

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0