ge mig en pistol

hej jag lyssnar på vargpakten och funderar på saker och ting
försöker sysselsätta mig genom att fixa och trixa inför pappas besök
han kommer någon gång ikväll runt tio-elva
fyra-fem timmar har jag på mig
just nu hänger det halvblöta kläder _överallt_ i lägenheten
okej jag erkänner att jag är grymt dålig
tänkte att det skulle gå alldeles utmärkt att tvätta tre maskiner och sen torka allt på typ två sekunder
gick inte så bra som jag planerat
usch jaja jag har bara mig själv att skylla för min korkade hjärna
i alla fall
tvätten är i alla fall tvättad...
så nu har jag ingen smutstvätt WOOP WOOP
okej snart kommer det nog ha torkat (snart=imorgonbitti)
ska dammsuga här också..
och diska..
och få undan flyttkartonger och så..
alltså, jag känner mig som en dålig människa
ska äta middag också..
och kolla på idol..
och bädda åt pappa..
lika bra att sätta igång.. SNART
okej jag orkar inte
har tvättat typ konstant nu i tre timmar
alla är så intresserade av mitt antiglamourösa liv jotack jag vet
nu tänker jag laga middag och kolla på twilight för jag har cravings efter den
pappa får helt enkelt älska mig för den jag är och försöka ha överseende med att jag bor i ett krigsdrabbat område
adios gott folk


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0