everyone's at it

fin dag typ
började klockan nio och hade någon form av klassdag
vi fikade och tittade på youtubeklipp
min klass är delvis störd och dom knasiga valde massa knäppa videor
jag fick typ panik
så avskyvärt
och det tog typ aldrig slut heller </3
men ja, till slut gjorde det ju det
så då var vi tvugna att promenera jättelångt
"rudbeckslunken"
var ju minst sagt tråkigt
i alla fall underhöll vi oss med att klaga på allt allt allt
åt lunch i skolan och nu är jag hemma
ska städa och ställa lägenheten i ordning
är inte riktigt fräscht känner jag
så känner jag visserligen alltid hur det än ser ut
men nu är det inte mysigt
sätter igång nu då
skriver antagligen senare igen
men tills dess, adios


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv; Tack :D jo de e ju de.. <3

2009-09-08 @ 16:12:32
URL: http://sandraspage.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0