don't you just love goodbyes?

fin dag må ni tro
vaknade, orkade inte duscha (oväntat? neej)
gick till skolan och gjorde klar min miniatyrstol
den blev ful som stryk
sen åt jag lunch, så mycket att jag på fullaste allvar var på väg att trilla när jag reste mig upp
obehagligt så det stänker om det
i alla fall slutade jag till slut skolan och tog mig till stan
där träffade jag för omväxlings skull felicia
våra planer på att införskaffa alkohol gick käpprätt åt helvete
så vi trösthandlade lite , jag köpte ett jättegulligt skärp
jag följde med felicia på hennes sånglektion och tänkte på pappa när hon skulle sjunga "streets of london" nästan hela tiden
det var jättevackert och jag blev glad i hjärtat
dels för hon sjöng så fint och dels för jag tänkte på pappa och bara tänkte fina saker
i alla fall tog vi oss hem till felicia när hon sjungit klart, där åt vi spenatsoppa
jag åt tills jag nästan dog men det var gott så ja
sen chillade vi i psykbunkern ett tag, och försökte få tag på langare, vilket var omöjligt
felicia följde mig hem och nu är jag mer död än levande
borde verkligen sova
men jag måste verkligen duscha
för jag är skabbmamma och jag orkar aldrig duscha på morgonen
så, ja, nu ska jag tvinga mig själv in i duschen
adios

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0