är jag den enda som aldrig förstår?

igår fikade jag med fia efter skolan
vi satt ute så vi kunde röka och jag höll därmed på att förfrysa
åt en muffins
höll på att dö av fetma
dubbeldöd sådär, inte kul
dock hade jag inte ätit något annat under dagen så det kändes ändå relativt okej
sen gick hon till sin teater och jag gick hem till felicia
typ en av de få gånger jag träffat henne liksom,, eheh, eller ja.. hoho :3
i alla fall så var vi rätt sega
men våra storslagna filmskaparplaner broderades ut och blev vackrare
från något diffust och vagt har det nu fått ganska tydliga former och riktningar
blir två filmer
till två låtar som vi tycker om very much
ni får se sen vilka när det är klart :)
åt där, världens godaste currykycklingsak med bulgur
mm tog två portioner
sen när vi hade gått ifrån och kommit in till felicia bara landade maten i magen
jag höll på att spy, hela magen typ jäste och blev trippelt så stor
mådde jättedåligt, men det var lätt värt för maten var så god hoho :3
sen typ hittade vi på lite saker och så, så att säga
men så blev jag så rysligt trött helt plötsligt
så jag la mig i felicias säng och somnade nästan direkt
vaknade mitt i natten någon gång när felicia gick och lade sig
somnade om
imorse blev jag väckt runt sju någon gång
hade sällskap med felicia en liten bit sen gick hon mot skolan och jag gick hem
orkade inte skolan
ringde och sjukanmälde på grund av migrän
alltså, jag tycker att med tanke på hur enastående fint resultatet var på min frånvaro so far så är jag värd denna dag av stillhet
funderar som vanligt på samma gamla saker
men tack och lov inte lika mycket
försöker hålla mig sysselsatt
av någon anledning har jag ett näst intill konstant sug efter vad som helst, mat mat mat
ätit två gånger idag!!
och jag känner mig helt uppsvälld
ÄNDÅ tänker jag "hm ska jag gå till affären och köpa lite godis?"
vad är felet med mig?
skyller på att jag försöker sluta röka, har inte rökt något på hela dagen
men liksom, jag dör ju hellre av lungcancer och fattigdom än av fetma och fattigdom!!
nej fifan
adjö


Kommentarer
Postat av: simone

ät mer

2009-09-16 @ 18:43:04
URL: http://aurevoirsiimone.blogg.se/
Postat av: stina

det är okej att äta! du går ändå inte ner hällsosamt för om du slutar äta, det är träning och BRA och LAGOM mat som gör att du går ner. specielt bra och lagom mat.

2009-09-16 @ 19:40:48
URL: http://oneofamillion.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0