the only thing that's real

jag bloggar allt mer sällan som ni kanske märker
orkar inte, hinner inte
egentligen är det nog mest att jag inte orkar
jag lägger all min energi på att leva
och sen blir det inte mycket över till oviktiga saker som att uppdatera en fånig blogg
för visst måste ni väl hålla med om att denna bloggen är fånig

du gör mig glad. du är verkligen värd att få må så. kram

jag vill inte ljuga
men om jag säger sanningen blir mitt kaosliv bara kaos
och det är väl bra att jag kan göra någon glad
även om det är på grund av felaktig information
nåväl, jag ser sakerna som en viss människa utlovade
från och med nu måste jag nog bara acceptera att det aldrig är hundra
men jag mår inte dåligt, det gör jag inte

jag tackar någon högre makt för att jag är så pass dålig att jag inte ens klarar av att ta livet av mig
då skulle jag ju aldrig fått chansen att leva
och jag skulle aldrig fått vara med om det jag är med om nu, mitt liv just nu
för det är något vackert, jag är lycklig
jag mår inte dåligt, jag mår inte bra, jag är kaos och jag är lycklig


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv; hahah mega! haha

2009-10-14 @ 20:01:17
URL: http://sandraspage.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0