du frågar mig vad kärlek är men jag vet inget om det där

bara sånt som man kan mäta kan jag förstå


om att fylla år:
så länge man vaknar brevid en underbar människa, äter tårta med denne och får ett utflippat och helt outrageous hurra vet man att dagen är säkrad
försöker man sedan hinna med så mycket som möjligt blir det definitivt succé
jag fyllde arton och därför får jag göra lite vad jag vill nu, nästan
i tisdags innebar detta att jag

-tog ut pengar från fonder
-gick med i greenpeace
-piercade näsan
-drack cider på en pub

igår köpte jag även cigg lagligt för första gången
insåg att jag aldrig någonsin mer i hela mitt liv kommer få bli lycklig över att jag fått ut cigg...
gott folk, ta vara på tiden som ung säger jag bara!!
nu när jag blivit gammal och vis inser jag att jag slarvade bort åren på att gnälla och tjura
det är ju sånt jag borde sparat tills nu, när jag är pensionär

inte mycket att göra åt saken, bara att fixa till mig lite, klä på mig och gå iväg till skolan
adios alla söta små läsare :*


Kommentarer
Postat av: simone

glad jag är att du fick en underbar födelsedag!:D<3

2009-10-08 @ 18:15:06
URL: http://aurevoirsiimone.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0