because I want you

jag vet inte om jag riktigt förstår vad det är jag försöker mig på
men oavsett om jag kommer lyckas eller förgöras på kuppen så kommer jag nog vara nöjd
jag mår ju i alla fall bra av att se de små sakerna som för en gångs skull faktiskt finns
eller kanske bara, låtsas finnas
jag är orolig och rädd och vet inte hur jag ska tolka och anta
tolkar som vanligt helt fel och kindernas röda färg hinner knappt avta innan den återvänder
men jag är nöjd
så länge hjärtat mitt slår så minns jag dig när du stack ett hål i min kevlarsjäl
för ja så mycket förstod ni nog, att det handlar om kärlek, tror jag
men säker blir jag nog aldrig

fy farao för logik och förnuft
det krånglar bara till allting

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0