baby

är hos sarali i en annan del av köping
älskar mitt liv just nu
precis så som det är nu för tiden
det är inte perfekt
men det är underbart
jag kommer aldrig må hundra procent bra
det har jag insett och accepterat
och jag har även kommit underfund med att bara för att man inte mår hundra procent bra
måste inte det på något sätt innebära att man mår dåligt
jag mår inte dåligt
jag mår inte bara bra
jag mår underbart och livet är magiskt vackert
jag älskar livet obeskrivligt mycket
nu sitter jag i saralis rum och lyssnar på disco hits från 70-talet
staying alive
sarali shakear loss rejält i sitt randiga nattlinne
groovy


_____________________________________________


Hihi,  Sarali här Angelica är min finaste flicka.


Kommentarer
Postat av: bella

ett fint inlägg <3

2009-10-03 @ 19:52:52

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0