such great heights


ibland är allt så konstigt
jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken heller
klockan är halv fyra på morgonen
börjar inse att detta blir en sömnlös natt
skolan börjar åtta idag/imorgon (hur man nu väljer att se på saken)
det plågar mig att veta att jag inte är det minsta trött just nu, men tveklöst kommer bli det om bara några timmar
i alla fall sysselsätter jag mig bäst jag kan för att tiden ska gå
jag tror för övrigt att jag börjar bli sjuk
för jag brukar tycka det är lagom varmt med strumpbyxor och en stor t-shirt här hemma
för tillfället har jag på mig jeans, t-shirt, kofta, tjocktröja OCH utanpå det morgonrock, dessutom har jag halsduk och mössa
ja, ni ser ju bilden
ser inte riktigt klok ut
det konstiga är så att det känns som en alldeles lagom temperatur, inte alls för varmt
jag som nästan börjar svettas om jag har t-shirt och tjocktröja
detta bådar inte gott, orkar inte bli sjuk
det blir så mycket krångel då, med skolan och så
måste gå i skolan!
jag har ont i huvudet
nu ska jag röka
sen ska jag spendera de kommande timmarna med att skriva diverse små texter
vore kanske bra om jag började knapra sömnizar igen... mest bara för att komma i fas
vet ju att jag inte klarar av skolan om jag inte sover
och jag kan ju inte sova om jag inte är trött
ååh periodare <3 (ironi)
igår natt sov jag liksom TOLV timmar
så mycket sover jag aldrig
sömn är inte logiskt för mig, det mest bara blir av lite då och då
vill sova minst åtta timmar varje natt!
ska leta rätt på mina theralen någon dag då jag orkar och börja ta dom
dock är de nog slut snart, eller nej jag tror jag har en oöppnad burk..
hms intressanta funderingar såhär på morgonkvisten
ska be min läkare skriva ut stilnoct eller något
oj vad alla är intresserade
hujedamig
nu ska jag röka
heidow

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0