such a lonely soul

J A G O R K A R I N T E ! ! ! ! ! ! ! ! !

det äter upp mig från insidan
jag klarar inte av det här
jag orkar verkligen inte mer
nu kommer tårarna
och när jag gråter
då är det på riktigt
för tårar är inte vanliga i min värld
de närvarar bara vid speciella tillfällen
jag vet inte vad jag ska ta mig till
jag går sönder
jag hinner inte återhämta mig
nederlag efter nederlag
ska det aldrig ta slut?
jag orkar snart inte mer
jag orkar inte med livet
jag vill leva
jag älskar att leva
men jag lever ju inte
det blir ju aldrig mer än överlevnad

J A G O R K A R I N T E ! ! ! ! ! ! ! ! !


Kommentarer
Postat av: simone

håll ut guman<3 trots att det är orättvist svårt

2009-11-20 @ 22:24:44

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0