stilla som när snö faller

helgen i korthet
fredags:
filmkväll med felicia
kollade på psykologisk thriller och felicia löste hela filmen, vilket jag trodde var omöjligt första gången man ser den (hade sett den förut)
kollade på läskig film
vi kramade sönder varandra och jag svettades lite på henne när vi var som allra räddast
felicia sov över hos mig
lördag:
vaknade brevid felicia
städade, diskade, pysslade, fixade
åkte ut till saralis stuga och är där ett tag med sarali, gustaf och fredrik
klunkade lite sofistikerat
fredrik försökte lära oss dödliga bootyshake, gick mindre bra
åkte hem igen
söndag:
vaknade och gjorde mig i ordning lite
åkte till stockholm med fredrik
köpte i princip ingenting vilket kändes ganska ovärt
åkte hem till västerås och köpte spicy hot och hyrde film
åkte hem till mig och kollade på saw 5 med fredrik och emil
pojkarna åkte hem
nu är klockan kvart i ett
i fyrtiofem minuter har det varit måndag
kanske börjar bli dags att sova
för snart är det rise and shine som gäller
skola för de coola så att säga

MEN FORTSÄTT STÄLL FRÅGOR
pinsamt lite än så länge, jag skäms ju nästan
är jag så öppen att det inte finns mycket att undra över
eller är ni så tråkiga att ni inte orkar tänka ut något mer eller mindre klyftigt att fråga?
kom igen bara, fråga, anything
bra
puss

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0