protect me from what i want

förlåt stjärnfall
det var inte meningen att besudla dig
med mina skrik och tårar
jag ville ju bara nå fram
önska det jag önskar mest av allt
som om du inte redan visste
imorgon låter jag förbli en ny dag
trots att det är samma dag
upprepad till gränsen av förgörelse
jag blundar för sanningen
och skrattar mig fram mellan timmar av sorg
säger att livet ändå är allt bra vackert
men jag vet att du inte hör mig
önskningen förblir en önskning
en dröm som fastnat i huvudet
verkligheten heter så av en anledning
och det är dags att sluta låtsas


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sparar du de du skriver? Behöver påfyllning i min gula bok (a)<3

2009-11-17 @ 22:58:45
URL: http://sandraspage.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv; haha ja jag saknar dig nu asså, får lägga mitt liv på en skör tråd och ladda ner och riskera allt! haha! men tack för förslagen! :D



är du inne på msn nu då om du kunde tipsa om bloggar? :)

2009-11-18 @ 18:17:32
URL: http://sandraspage.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0