postcards from italy

idag är jag sjuk
eller något liknande
jag mår i alla fall inte bra
så det blev ingen skola
framåt eftermiddagen gick det över lite och jag fikade på espressohouse med felicia
vi var dessutom på indiska som visade sig vara en fenomenalt mysig affär
köpte två ljuvliga thékoppar, så nu är minsann hösten och vintern räddad
sen jag kom hem har jag bestämt mig för att det är dags att fixa till bloggen
såhär kan den ju helt enkelt inte se ut längre
när jag tog bort min gamla design tänkte jag "fixar en ny inom en vecka" men det blev liksom aldrig av
nu, några månader senare är det verkligen på tiden
så jag ska fixa till den i alla fall lite
stay tuned

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0