no for an answer

jag har ingen kontroll över vad som sker i min hjärna
reaktioner på saker jag inte själv valt till att börja med
idag slog jag upp ögonen med en smäll
och när jag blickade ut över mitt kungarike var det inte vackert
i mitt huvud var det oreda och bubblade och trillade
och jag kunde inte ens tänka tanken att gå till skolan
jo, jag tänkte tanken, och jag fick direkt dundrande huvudvärk och ville gråta av rädsla
imorgon blir det skola oavsett vad dock!
ska samla kraft till att klara av att ta mig ut på balkongen
behöver röka
idag blir en dag ägnad åt tankar i tusental
ska försöka skriva mycket idag
tankarna måste bli greppbara
klarar inte av denna svagt glittrande dimman som omger mig
nu är det dags för något annat

fråga mer mkei!
känner mig jättefånig om ni inte frågar massa mer!
puss på er som frågat de mer eller mindre seriösa frågor jag fått hittills, men jag vill ha fler :<

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Mwaha typ snyggaste layouten ju!

2009-11-23 @ 21:15:29
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/
Postat av: Rosettpojken

Mwaha typ snyggaste layouten ju!

2009-11-23 @ 21:15:35
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0