minns du vår blodsed våran lag

i lördags vaknade jag i Felicias säng och började dagen med en morgonpromenad hem till min boning
sov lite mer när jag kommit hem
pratade med Sarali och vi beslutade att hon skulle komma hit
när hon kom åkte vi och inhandlade lite klunk
tillbaka hem med ett stopp på stan där vi delade på en spicy hot måltid
väl hemma igen satte vi igång med klunkandet nästan direkt
vi pratade och klunkade och tog bilder och allt möjligt

vi blev båda två oväntat opåverkade av varsin halv sjuttis
jag langade inte peppen och var största partypoopern hela kvällen
men det var i alla fall trevligt att träffa Sarali och klunka lite och så, även fast jag inte var så glad
fagert må jag säga
framåt småtimmarna fick vi förstärkning i form av Fredrik
vi satt dock inte vakna mycket längre efter han kommit och runt halv fem tror jag att vi gick och lade oss
igår vaknade vi runt elva och Sarali blev hämtad av sin pojke och Fredrik gick inte långt efter henne
sen diskade jag, duschade, fixade mig lite och så
vid fem ungefär åkte jag hem till Fredrik
vi hyrde film (Borat och I taket lyser stjärnorna) och köpte pizza
så bänkade vi oss i hans vardagsrum och åt, beklagade oss över hur ont vi hade i våra respektive magar och kollade på filmerna
Borat var ju verkligen helt sjuk, crazy så att säga
I taket lyser stjärnorna var jättefin men hemskt tragisk och jag blev helt "åååh my god :<" men den var jättefin
sen åkte jag hem
räknade lite matte, insåg hur bra jag faktiskt är på det
blev dock ganska tidig sänggång med tanke på att jag skulle upp till skolan idag
så blev det visserligen inte men det visste jag ju inte igår
vaknade och mådde dåligt så sjukanmälde och städade toaletten istället
av alla saker man kan göra städade jag toaletten!
det är ju inte riktigt klokt.. men ja ja
kollade på Hawaii,Oslo som faktiskt var väldigt bra, om än väldigt dyster
nu blir det några koppar thé och se klart på fotbollsgalan
sen skall jag räkna lite matte och sova
och jag vet att alla tycker det är oerhört intressant att få höra all about mina random vardagsplaner
puss


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0