killer on the road

nu ska ni få svar på era frågor
hade varit roligare om ni frågat ännu mer men c'est la vie
okej, här har ni

Dricker du kaffe med kanel i?
nej jag har i alla fall aldrig gjort det tror jag, O'boy i kaffet däremot, där har vi lycka

Skulle du helst vara en fluga eller noshörning?
noshörning
Varför?
noshörningar känns mycket mer powerful än flugor

Hur kan du vara så vacker?
med hjälp av ständig påfyllnad av hårprodukter och smink

Tror du att den globala uppvärmningen bara är en myt eller sanning?
mestadels sanning, men eftersom det har hänt förut så kan det ju inte bara vara på grund av utsläpp och liknande som det blir värre om värre med jordens klimat. jag tror dock att vårat destruktiva leverne till stor grad påverkar hastigheten på utvecklingen av växthuseffekter och allt vad det heter.

Vilka är dina topp fem filmer och topp fem böcker och topp fem låtar?
filmer: Fucking Åmål, The notebook, Fantomen på operan, Betty blue & Green street hooligans
böcker: Påven Johanna, Musselstranden, Vit Oleander, Herr Gud det är Anna & Vingklippt ängel
låtar: Hospital, Whirlwind, Gravitation, Shiver & Love is the one thing you can't pretend

Vilka är dina favoritband?
Broder Daniel, Kent, Coldplay, Mew, Håkan Hellström, The Cure ... äsch då, nu känner jag mig otrogen

Tycker du om pennor?
jag tycker väldigt mycket om pennor, tycker bättre om att skriva för hand än på dator, och då är pennor ett alldeles utmärkt redskap

Hur ser du på droger?
jag har absolut inget emot droger, kan inte uttala mig ytterligare eftersom jag inte har någon egen erfarenhet, men jag skulle förmodligen inte tacka nej om jag blev erbjuden eftersom jag är alldeles för nyfiken av mig. dessutom tycker jag inte om när man har en bestämd åsikt om något man själv inte vet något om, annat än ur en utomståendes perspektiv.

Vart skulle du helst resa i hela världen?
jag skulle hemskt gärna åka till Ryssland, Island eller Japan. dock är det enda jag kan tänka på just nu (när det är så kallt här i Sverige) ett varmt resmål.

Hur ser en typisk dag ut för dig?
jag måste nog säga att det inte finns någon typisk dag för mig. jag vet aldrig hur en dag ska se ut, jag lever inte så mycket på rutin.

Längtar du till helgen?
ja det gör jag verkligen!

Ska det bli den bästa helgen någonsin?
det hoppas jag, vad är det annars för mening med att ta sig an den? jag satsar på ett minne för livet!

Möter du mig på stationen?
ja det gör jag definitivt

Vem är ditt favorit-TD?
Felicia Gustafsson

Kommer jag någonsin få tillbaka de sex cigarettera du är skyldig mig?
förmodligen inte.. det kommer antagligen jämna ut sig med tiden då du saknar och jag ger dig, men jag skulle nog aldrig ta upp sex cigaretter, ge dem till dig och säga "här har du ditt TD"

Om du för resten av ditt liv bara fick ha en och samma färg på alla dina kläder, svart och vitt ej inräknat, vilken färg skulle du välja då?
detta var förmodligen den svåraste frågan hittills, men jag väljer efter noga eftertanke röd

Om du hade fått vara den som uppfann en av alla de miljoner saker som finns, vad hade du uppfunnit då?
något tråkigt, som lampor eller kylskåp eller något annat ointressant. skulle dock alla "nödvändighetssaker" redan finnas skulle jag uppfinna cigaretter

vad gör du när ingen ser dig?
beror på vilket humör jag är på, tror dock inte att jag gör något speciellt som inte de flesta gör. men typ sånt som folk gör

Skulle du kunna mörda mig, om du fick precis vad du vill ha?
absolut inte
Bonusfråga: vad skulle det vara isåfall?
det enda som skulle vara värt att döda en människa för skulle nog vara typ världsfred eller slut på fattigdom och svält i världen. dock skulle jag inte vilja ha det på mitt samvete att ha dödat något för en anledning som är orsakad av mänskligheten själv, och som vi skulle kunna lösa om vi gjorde något åt saken. så du får fortsätta leva! (yeay)

Om du fick leva om ditt liv som en karaktär ur en film, vilken karaktär skulle det då vara?
utan minsta tvekan säger jag Pocahontas

Vad är det äckligaste du smakat i hela ditt liv?
brysselkål

Vilken deg är din favoritdeg?
pepparkaksdeg.. men eftersom jag vet att du pratar om annan sorts deg måste jag väl svara, eh, degen!? haha

Hur skulle en perfekt dag se ut för dig?
vaknar av att en söt pojke pussar på min panna och berättar att han har kokat thé. så är det mörkt för det är höst och tända ljus och mysstämning och vi sitter vid köksbordet och dricker vårat thé och tittar på varandra. sen flyger vi till paris och strosar runt bland eiffeltorn och kyrkklockor. det visar sig att vi har obegränsad ekonomi och vi går i affärer tills fötterna värker och då sätter vi oss på ett mysigt litet café vid Seine och svettas i sommarvärmen, sen kommer en luftballong och jag och den söta pojken flyger iväg mot solnedgången och pussar på varandra tills vi inte orkar hålla ögonen öppna längre, och då somnar vi på en äng fylld av tussilagosar, och där sover vi hela natten ihopslingrade som en endaste människa, och vi fryser inte alls.
(min perfekta dag kommer alltså aldrig inträffa, eftersom det är höst när jag vaknar och sommar på eftermiddag/kvällen)

Omaha?
bitch!


Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Jag blev lite besviken nu när du inte nämner Harry Potter någon gång under top 5. :(

2009-11-26 @ 18:27:10
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/
Postat av: Rosettpojken

Åh, bara för det, så får du en puss för att du har såå rätt :*

2009-11-26 @ 22:08:12
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/
Postat av: simone

hehe om du kommer ihåg karlstad på höstlovet vet jag inte men...

"vad skulle du önska om du hade en önskning"?



den borde du svara på



puss

2009-11-29 @ 18:57:49
URL: http://aurevoirsiimone.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv; jete fient :)<3

2009-12-01 @ 20:47:30
URL: http://sandraspage.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0