genom hålet i mitt hjärta

av någon outgrundlig anledning har mitt hjärta slutat slå
men så länge du inte ens orkar anstränga dig för att återuppliva mig
kan jag lika gärna ligga kvar här på livets botten och känna glädjen rinna ur mig
det har ju börjat bra
så det är ju egentligen itne så oväntat att allt slutar i en orkan av känslor
tårar kaos och minnen som borde existera men inte gör det
jag tappar balansen
vad hände med styrkan?
jag måste testa om jag är svag eller om jag fortfarande är så stark som jag en gång var
så stark som jag önskar att jag fortfarande är

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vet du hur berörd man blir av dina texter syster? Sluta aldrig skriv <3

2009-11-06 @ 18:22:36
URL: http://sandraspage.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0