don't you let me go, let me go tonight

jag blir rädd när jag tänker på vilket stort inflytande jag har på folk
jag vet att jag är en bra människa
men ibland tycker jag att folk överdriver
och nu är jag rädd
jag är en människa man vill vara med, inte en människa man vill vara..
men nu är jag visst det också
och det skrämmer mig
jag vågar nästan inte vara mig själv längre
jag vill gömma mig i ett osynligt skal så att ingen ser mig
vill inte riskera att bli bestulen på min identitet
det är läskigt och jag blir illa till mods
snälla sluta göra allt i din makt för att bli mig!
du är en ointressant intetsägande tom människa och du blir inte intressant bara för att du ser ut som mig
du blir inte vacker bara för att du kopierar min stil
jag är omtyckt på grund av hur jag är som person
inte hur jag ser ut!
så sluta tro att du ska få något mer än ditt nuvarande patetiska liv bara för att du apar efter mig i allt jag gör
utseendet tycker jag ska reflektera hur man är som person, den stil jag har är den stil som är "jag"
det är inte bara en stil som jag tycker om och har tagit efter
du är inte som jag
hur mycket du än försöker
och dina äckliga patetiska försök att imponera på mig i alla avseenden fungerar inte!
jag tycker inte du är cool när du säger till mig att du har minsann också skurit dig, du har minsann också varit alternativ när du var yngre, du har minsann också haft det jobbigt
OCH?
skiter väl jag i, jag ser igenom människor
du har aldrig intresserat mig, och jag ser igenom din yta att du är fake och inte det minsta intressant
när jag träffar människor vet jag direkt om det är människor med ett djup
likasinnade människor som jag får ut något av att umgås med
du är så ytlig och fånig
jag kommer aldrig tycka om dig
snälla kan du bara SLUTA
och det där du försöker få alla att säga, det är inte så, inse faktum, herregud kvinna
orkar inte med dig
get a life, ta inte mitt, så jävla underbart är det inte
och SLUTA låtsas må dåligt bara för att jag gör det, hur jävla meningslöst är det inte att må dåligt om man inte behöver göra det?
mänskligheten sometimes </3
snälla, puffa till håret, ta på dig ett urringat pastellfärgat linne, färga läpparna ljust ljusa och sluta vara någon du inte är
jag mår ILLA av att se dig! OKEJ!!!


okej, nu har jag fått ur mig detta
nu kan jag fortsätta låtsas som att vi är kind of vänner
(btw, märker du inte att jag ALLTID har anledningar att inte umgås med dig? GET A LIFE, bitch)


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0