alla fjärilar i magen nålas upp till ett mönster på min säng

igår var en dålig dag
från skinnet och hela vägen in till benmärgen var den dålig
jag mådde inte bra
planerade att försätta mig själv i karantän över helgen och avsäga mig all form av mänsklig kontakt
istället gick jag hem till Felicia
först åt jag femton kilo mat, sen åt jag lite till
sen fick jag lite ångest och köpte chips och naturgodis
liksom för att allt skulle kännas lite bättre!?
i vilket fall tittade vi på Madagaskar

lille kungen: welcome to Madagascar!
zebran: Mada-who-har?
lille kungen: no, not whohar, gascar!

ja där har ni min humor i ett nötskal
i vilket fall var det en underbar film, insåg att jag sett den förr
men känner man mig vet man hur välfungerande mitt minne är, det vill säga inte alls
så det var som att se den för första gången

Felicia, tack för att du är awesome och make me happy when skies are grey!!


Kommentarer
Postat av: Oskar

Kent släppte ju sitt nya album!

Men ack så mysigt, :*

2009-11-07 @ 11:27:18
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/
Postat av: Oskar

Kent släppte ju sitt nya album!

Men ack så mysigt, :*

2009-11-07 @ 11:27:21
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tack för att du alltid vill umgås med mig och ger mig sådant som känns. Jag älskar dig, och du är alltid välkommen i bunkern, det vet du

2009-11-08 @ 18:29:43

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0