you think you can love me and leave me to die

gotta say
inatt hade jag en ljuvlig dröm
ahaahhaha fast den var delvis heeeelt sjuk
alltså, ahahahahahaha <3333
min hjärna är inte normal but i LOVE IT!!
jag skulle i drömmen sminka mig
men jag ville inte att alla skulle tro att jag var fåfäng
så jag stod på toaletten ett tag och typ gjorde spyljud
sen kröp jag ut till alla människor och typ skrek "JAG MÅR INTE SÅ BRA"
så kröp jag tillbaka till toaletten och sminkade mig
för egentligen mådde jag ju jättebra!
jag ville bara inte att de skulle undra varför jag var inne på toaletten så länge
sen myskollade jag på film med massa människor
och vi låg typ i en stor hög och kollade på nån typ dokumentär om krig
ahah men den var mysig i alla fall
och jag och min drömkarl låg och tittade på varandra hela tiden
såhär *kolla på honom, ooh han kollar på mig, kolla ner, snegla, OOH han kollar fortfarande på mig, kolla ner, snegla, han kollar bort nu, åååååh kollaaaa!!! han är så vacker, oj nu kollar han på mig, kolla ner*
aah sen pratadfe jag med hans bästa vän
som sa att min drömkarl tycker att jag är, jag citerar, "den vackraste människan på jorden"
och att han var jättekär i mig
ungefär där insåg jag att det bara var en dröm jag befann mig i :C
i alla fall tog jag chansen och pussade på honom litegrann :>
han hade helt perfekta pussläppar, hmm
åh blev helt lycklig
sen åt jag kakor och fick ångest och var tvungen att springa en hinderbana
jag skulle glida runt i lera massa
ååh jag fattar inte vad som hände riktigt
sen tror jag att alla försökte para ihop mig med min drömkarl
jag minns inte hur det slutade, om det blev vi eller inte
skit samma
drömmen var i alla fall rolig, och delvis riktigt trevlig

ahaha idag har jag förutom att städa kollat massa chris crocker klipp på youtube
älskar människan!
nu ska jag kolla massa william sledd klipp på youtube
alltså jag är typ helt kär i honom!!!
william sledd, skit i att du är bög, gift dig med mig!!!!!!
som stina och jag kom fram till igår är bögar så jävla attraktiva
jag vill byta kön så att alla bögar kan bli kär i mig
ååh blir deprimerad nu.
william sledd <333333333

okej BYE BITCHES!

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0