womanizer

brittan<3
vill se henne i sommar
har just insett att jag acctually har kommit hem från staterna när hon ska spela i globen
så rent geografiskt är jag inte på andra sidan jorden liksom
men tänker man med tanke på ekonomi och så så är jag på andra sidan existensen
jag hatar att vara en fattig människa
vilket jag inte är men ändå
och jag får ju typ inget jobb heller <//3 har hittills bara fått veta att jag ska jobba på torsdag
resten av sommaren är jag helt oblivios about och jag blir galen
ska trycka upp henne mot väggen på torsdag och tvinga henne att ge mig mycket mer tider!!
måste veta ifall jag måste panikskaffa något annat
ja man kan vara dålig på att planera, men bara sitt eget liv och sin egen tillvaro
jag tycker det är totally rude liksom när man planerar andra människors liv, att inte göra det ordentligt
blir loco-poco
men jag kan trösta mig med att det i slutändan alltid löser sig för mig
jag vet inte hur jag gör det men allt löser sig till slut, det är praktiskt :)


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0