will you tell all your friends?

OJ  jag är JÄTTEDUKTIG idag
bara pangpangpang städar som en tok
eller, asså...
jag har varit vaken 1½ timme och jag har hängt in mina rena kläder i garderoben
det kanske inte räknas som att vara jätteduktig eller städa som en tok
men okej
mer skall göras!!
jag är helt hyper nu

mina föräldrar är mycket mer överbeskyddande än jag trodde
bara för att jag har typ konstant ont i hjärtat framåt kvällen tycker dom att jag ska till doktorn
åh vad fint att dom bryr sig <33333
blir lite glad faktiskt

jag har gjort en jättekool spellista i spotify som heter "langa peppen för storstädning fifan"
den innehåller konstig musik som jag lyssnade på när jag var cirka 12-13 år
och blandat med lite jag lyssnar på nu
asså, jag lyssnade på ganska knasig musik förut
väldigt väldigt olikt det jag lyssnar på nu för tiden
knasigt :>

Kommentarer
Postat av: frida

gå till doktorn så att inte ditt hjärta går sönder!

2009-05-08 @ 17:08:23
URL: http://forksandknives.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0