what do you go home to?

nu tänkte jag skriva världens redovisning om min dag
men jag orkar inte och jag tror ändå inte att någon bryr sig
i alla fall körde pappa och jag upp till västerås imorse
där kollade vi på fyra lägenheter
sen åkte vi hem igen
har en favorit <3
så nu håller jag tummarna för att det blir den
bra dag, men nu är jag trött som en gnu
åååh på tal om gnu hahah <3
pappa börjar inse graden av mitt tvångsmässiga shoppande (som det ju faktiskt är)
"men asså, du har ju egentligen ingen direkt inkomst, MEN DU KÖPER JU SAKER HEEELA TIDEN!!! jag förstår inte, hur kan du göra det, du har ju inga pengar, ändå spenderar du SOM EN LITEN GNUUUU!"
åh papi<3
jag vet inte hur jag gör, jag är råfattig hela tiden
ändå har jag alltid råd att köpa allt jag vill ha typ
hur fan lyckas jag!?
neeh, jag vet inte


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0