jag skulle aldrig ha fallit för dig

Ane Brun – True Colors

jag kan inte prata längre
jag har inga mer ord att säga
nu låter jag musiken föra min talan

José González – Heartbeats

vissa skulle kalla det naivt
andra skulle bara skratta som om det vore ett skämt
men det är inget skämt

James Blunt – You're Beautiful

jag hörde när mitt hjärta gick sönder
det var så länge sen
du vet inte om det, men det var du som lagade det

Band of Horses – No One's Gonna Love You

patetisk och otillräcklig är hur jag känner mig
lycka och hjärtslag är hur jag känner dig
ingen kommer någonsin kunna älska dig mer än vad jag gör

John ME – Love Is My Drug

jag har gråtit så många gånger på grund av dig
jag har överdoserat känslorna
kärleken är min drog
jag är beroende


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0