these flowers will always fade

jag mår dåligt
skyller på trötthet och sockerchock
men jag vet vad som är felet
jag vet jag vet jag vet
jag mår inte bra
jag känner allt för väl igen denna känslan
kanske är jag bara paranoid
jag hoppas att det är så
men jag känner på mig att så inte är fallet
jag visste det redan igår
jag anade något, trots att allt var normalt
men ändå, jag visste
nu, vet jag inte längre någonting
jag är förlorad
du är så kall, det svider i mitt hjärta
hur kan det komma sig att allt är så svårt?


Kommentarer
Postat av: frida

du är inte förlorad. inte ens när hela du tror det.

jag älskar dig.

2009-05-17 @ 20:56:48
URL: http://forksandknives.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0