the beautiful dancing dust

jag älskar att upptäcka ny musik
jag älskar musik överhuvudtaget
nu för tiden går skrivandet dåligt
men musiken virvlar runt i huvudet
många låtar skapas, många glöms bort
bara de bästa skriver jag ner
sen gör jag om tusentals gånger
innan jag känner mig någorlunda nöjd
jag märker en röd tråd i alla mina låtar
alla handlar om... samma sak...
"sak", människa rättare sagt
nej inte alla, en är till en vän
(jag lovade henne att göra en låt till henne)
hon har nog glömt bort det
men låten är nästan klar i alla fall
men de andra
hjärta och smärta och glädje och sorg
kärlek
till en människa
ååjh näje nu blir jag såhär deep och depp
kvällar är luriga
men man behöver inte vara vetenskapsman
för att se kärlek i mina ögon

nu skall jag sova
imorgon skall jag jobba
pengar<3
för övrigt har jag haft en trevlig kväll
hela dagen har jag städat som en galning
sen träffade jag jennifer, renée och felle och alla
dom var olika mycket fulla
jag var nykter som en hamster
jag skulle ju träffa mormor senare :)
så klockan nio var jag hemma
då hade mormor kommit :D
så pratade vi i två timmar
nu ska jag som sagt sova
godnatt :)


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0