square one

idag har jag skrivit min fula signatur på en ryslig massa papper
av den enkla anledningen har jag nu en egen lägenhet
coolt
nu ska jag sova fast klockan inte ens är elva
jag känner mig väldigt mogen nu för tiden
imorgon skall jag på familjemöte nr 2 på bup
jag lyssnar på coldplay och mår dåligt
jag har typ haft ont i huvudet hela dagen
och nu är jag illamående också (y)
lovely
men dessa välbekanta ljuvliga melodier får mig att må lite bättre
fönstret är öppet så jag får frisk luft
och jag hinkar vatten som en kamel
men justeja, sova nu
okej godnatt
puss


Kommentarer
Postat av: Luke

Vart ligger lägenheten och hur stor är den. JAG TROR JAG ÄR GLADARE ÄN DEJ ÖVER DET HÄR D::D:D:D:D::D:D:D::D:D:D:D:

2009-05-26 @ 10:50:46

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0