sky phenomenon

dagarna som har passerat är ännu en gång tillbaka i nuet
min syn påverkas av vattendropparna som klibbar ihop mina ögonfransar
världen får suddiga ringar
nytvättade händer känns kalla
min hals river
jag måste hosta och hosta för det gör ont
men det spelar ingen roll
det kändes så bra att få ur sig allt igen
trodde det var i det förflutna
men jag kan inte låta bli att le åt det faktum som råder
skriv vad ni vill, jag vet ju att ni har rätt
men jag mår bra just i denna stund
det enda jag ångrar är att jag berättade för så många människor
det här skäms jag ju för inför folk
varför ska ni veta om mina problem?
varför ska ni kunna se mina matspöken?
jag vill inte ha medlidande
jag vill bara ha kontroll


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0