not sure i understand

IDAG kom stinis finis över på en blixtvisit, sagolik
helt galet känns det, att stina tittar in ett par timmar bara sådär
men lovely var det :D <3
först gjorde vi typ inget, satt på mitt rum och pratade
sen gick vi på promenad
plocka blåbär :D säger så for old times sake <3
i alla fall, vi gungade :)
så pratade vi jättemycket om saker och ting
åh det var skönt att få prata ut och få en utomståendes åsikter och synpunkter angående en viss speciell sak
alla frågetecken slätas ut lite :)
sen åt vi cupcakes :)
så kollade vi på pocahontas <333333
men stina var tvungen att åka mitt i
sen kollade jag klart
grät ihjäl mig på slutet (as usual)
jag har blivit en riktig pussy när det gäller film
grinar _alltid_ i slutet, vilken film det än är
men asså allt är så tragiskt
även lyckliga slut är olyckliga på något sätt
och när det är olyckliga slut så är det sjuttionio gånger så hemskt :C
well well
pocahontas IN MY HEART!!!! <333333

för övrigt är jag asbra på att rensa bort onödiga saker
shit vilken helomvändning mot vad jag har varit tidigare
förr: ett gammalt godispapper, jag sparar det, kanske vill ha det sen i framtiden
nu: hmm, en gammal släktklenod som funnits i min familj de senaste trehundra åren och som nu har gått vidare till mig för att vakta det och bevara det för kommande generationer, äsch vad ska jag med den till *släng släng*
lite överdrivet angående nuet, förr är dock taget ur verkligheten, told you jag var usel på att kasta saker förr!

nu ska jag typ jag vet inte...
kolla på film och kanske fortsätta sortera lite :)

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0