lovers in japan

idag vaknade jag av mig själv halv nio
det var underligt
jag gick upp och så
nu har jag tråkigt
jag fungerar allra bäst på natten
dagen är liksom inte my time to party
jag vet inte vad jag ska ta mig till för att utplåna tristessen
efter en veckas rensande orkar jag inte lägga så mycket energi på det
varken fysiskt eller psykiskt
i två dygn nu har jag från och till gjort ett kollage
alltså, inte att det tog mig 48 timmar
men jag har inte jobbat konstant liksom
jaa ni förstår säkert
det blev supercoolt, tycker jag i alla fall
sen skiter jag i vad alla andra tycker
jag hittade just ett "presentkort" på 50 pix på H&M
ååh juste förresten jag hittade världens finaste jeansshorts på cubus
dessutom började jag nästan gråta för min vanliga byxstorlek satt ganska löst
de kostar bara tvåhundra svenska riksdaler
nu ska jag ha mini-CSI-marathon
har man ljuvliga kusiner så har man :) och då får man låna tv-seriesboxar om man vill
pussheeeeeii

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0