sponsored by destiny

fortsättning på min västeråsvistelse :)

på tisdagen var jag på rudbeck
men det syns inte på bilderna för jag tog bara random bilder på tisdagen :)



jeez, på onsdagen var jag med i skolan igen halva dagen tror jag
sen på kvällen pluggade vi hemma hos moa

på torsdagen var jag med i halva skolan igen
valborg
bella var aningen onykter (full som en get) i skolan haha det var kul
sen kom frida på eftermiddagen :>
sen på kvällen blev det grillning @ moas place
massa människor kom och det var mycket trevligt :>
senare på kvällen gick vi till djäkneberget och levde upp till förväntningarna på tonåringar på valborg
jag hade jättetrevligt första halvan av kvällen
jag tog inga bilder på hela torsdagen

på fredagen åkte frida hem igen

sen hade jag moa och emil bakischilldag
vi kollade på massa fina filmer, svullade b&j godis och sånt och var allmänt fräscha
kärleksparet

på lördagen träffade vi kim och emil på kalle på spången
och så åt vi jättemycket mat


emil hade gått och blivit blond
skitsnygg!

sen försvann emil så träffade jag moa och kim sarali
vi fikade på ett ställe som hette stugan
men då tog jag inga bilder
sen gick jag och moa hem och hade djupa samtal och sånt

på söndagen träffade jag och moa sarali på kalle på spången
moa var lika söt som alltid

sarali

jag bestämde mig för att stanna kvar i västerås till tisdagen och följa med sarali till hennes stuga
vi tänkte kolla på en bäver men den gömde sig för oss

på måndagen gick vi till eskilstuna för att handla lite och så
sen bestämde vi oss för att ro ut till en ö och grilla
men vi orkade inte ta med oss hamburgare eller så, så vi tog med en påse nachochips istället
så blev det världens drama hahaha jag dör <3
vi hade hoppat ner i båten
sarali: angelica kolla dom molnen, det kommer bli typ storm!
jag: neeehj äsch vad är det värsta som kan hända liksom, att det regnar lite på oss så blir vi blöta
sarali: eeeeeh om det börjar blixtra på oss dör vi!
jag: äsch det kommer det inte göra, det här blir ett kul äventyr bara
sarali: hmmmm....
så började vi ro lite utåt och jag kunde inte ro så vi kom typ tre meter på tio minuter
så helt plötsligt bara KABOOOOM trillade himlen ner över oss
har aldrig varit i ett värre spöregn i mitt liv
på fyra sekunder var vi helt störtblöta!!
sarali blev livrädd och började skrika "VÄND OM ANGELICA, FÖRIHELVETE VÄÄND!!!"
jag ba "JAG VÄÄÄÄNDEEEEEER!!!" men jag kunde ju inte ro så bra
så det tog sjutton år att vända
sarali skrattade så mycket så hon spydde (på riktigt)
sen när jag hade lyckats vända båten började det åska
sarali ba "FORT TILLBAKA TILL BRYGGAN!!!"
jag ba *puh puh* skyndade så fort jag kunde
men man kan liksom inte styra en båt, dom gör som dom vill
så vi fick sitta och hålla i oss i en järnpinne som stack upp ur vattnet för vi kom inte till bryggan
så slutade det regna och åska
jag ba "ååh nu slutade det, d¨å kan vi fortsätta"
så fortsatte vi vår färd
efter cirka en timmes roande kom vi fram till ön
så var vi verkligen så vi nuddade ön och skulle hoppa ur
så helt plötsligt hoppade en jättestor kanadagås upp och började vifta som dom gör i krig
vi ba "AAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!" blev asrädda
sarali ba "VÄND OM ANGELICA!!!!"
jag ba "AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH" och paddlade (fel håll liksom eftersom vi var på väg rätt håll inåt..)
sarali ba "HERREGUD DEN FLAXAR!!! så gör dom när dom vill visa att dom är starkast!!"
jag "HJÄÄÄLP tänk så kommer den hiiiiit!!!!! då måste vi döda den!!"
sarali "det är bara att slå på den!!"
jag "neeeej sånadär biter sönder vartenda ben i kroppen på en!!!"
sarali "*kollar sig runt i båten* om den kommer hit tar jag det här ankaret och smäller i huvudet på den!!"
jag "mmm bra!"
så hade vi rott helt i onödan :(
fick vi ro tillbaka men det orkade vi inte så vi rodde bara in till land och satte fast båten där
jeeez väldigt dramatiskt!!!!!!
jag överdriver inte när jag säger att det var en av de... kanske fem mest dramatiska dagarna in my life!
äventyrarna angelica och sarali


jaa gott folk, det var det hela..
västerås var som vanligt lovely :)
stort tack till moa och alla andra som har gjort veckan supertrevlig :D

Kommentarer
Postat av: Sarali

HAHAHHAHAHAHAHHAA alltså jag skrattade ihjäl mig när jag läste det. Jag snor till min blogg! <3

2009-05-08 @ 12:40:28
Postat av: emilkling

ahahah åhtack för att du gillar mitt hår!

2009-05-10 @ 22:05:00
URL: http://emilkling.bloggg.se

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0