it's you and me

idag åkte mormor till svea rikes hufvudstad
jag fick 100 kronor av henne innan hon åkte
för mig är det just nu en förmögenhet
jag äger nämligen för närvarande 106 kronor
(inklusive de 100 kronor jag fick av mormor)
jag är så DUKTIG på att planera min ekonomi <333333
nej inte det nej
jag är typ världens slösa
jag kommer svälta ihjäl när jag flyttar hemifrån
för jag kommer göra slut på mina pengar så fort jag får pengar
och sen kommer jag inte kunna äta på 30 dagar
men okej det är smällar man får ta
kanske lär mig bli lite bättre med pengar i framtiden
(antagligen inte)
hm, vad ska jag nu göra med mina 106 kronor?
ska jag spara dom till någon viktig utgift i framtiden?
neeehj jag ska köpa rosa hjärtformade ballonger och helium så dom kan flyga
mitt motto: DET LÖSER SIG!!!!!!!!
för det gör ju alltid det på ett eller annat sätt
nu ska jag laga mat til mig och min lilla familj
hejdå


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0