it is where we are

ojojoj nu händer det grejjen fer sure!
jag har inhandlat bakningsingredienser för den totala summan av 230 riksdaler
helium kostar 490 spenn för en liten behållare (=vi skiter i helium)
nu ska jag göra klart min present
eller jag har inte ens börjat med den så jag ska, eheh börja, och göra klart den
och sen ska jag och syster baka hallongrottor
söndag kommer bli awesome och mami kommer bli happihappi!
IMORGON gott folk, åker jag och pappa till västerås
det är nämligen lägenheter som ska tittas på!
how exciting right!? :D
är astaggad
tre, eventuellt fyra, lägenheter ska visiteras :>>>>
åh hoppas jag blir sådär dunderkär i någon av dom :)
först av allt skall jag nu göra i ordning brevet till syon på rudbeck
så seg jag är! skulle skickat det för säkert två veckor sen var det tänkt
men men , bättre sent än aldrig right! ahah
okke bye for now

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0