I went to dance but I didn't get any friends

usch ibland går allt åt skogen och jag känner mig som världens hemskaste människa
när jag gör det i vanliga fall har jag oftast ingen anledning
men det finns inget värre än att för ett skäl känna sig som ett avskum till människa
jag blirpå riktigt fysiskt illamående nu
usch hatar att saker ska vara så krångligt ibland
kan inte allt bara vara enkelt for once?
jag är inte så säker på att allt ommer ordna sig längre
jag sjunker
och sjunker
och sjunker lite mer
och jag har aldrig kännt såhär under dessa omständigheter
detta får mig att må bra i vanliga fall
det här är vad jag lever för
nu känns även det lika grått
raymond och maria skriker i mit huvud INGEN SÖRJER NÄR DU DÖR INGEN SKA SAKNA DET DU GÖR
och jag känner att det verkligen är så
saker går snett och jag orkar inte
jag orkar inte må såhär
och jag orkar definitivt inte ta tag i allt och inget
jag känner som förut
och nu har jag ingenting
jag hatar att känna såhär
men detär sant, och jag vet att jag är en jävla gnällspik
men jag ger upp
jag vill bara inte bli hatad
minst av allt av mig själv


Kommentarer
Postat av: simone

tycker inte du ska lyssna på raymond och maria



ps. ge inte upp<3

2009-05-03 @ 11:32:48
URL: http://aurevoirsiimone.blogg.se/
Postat av: frida

jag håller med simone. dom har fel, fel, fel, fel, fel, fel, fel, fel, fel, fel.

2009-05-03 @ 22:22:50
Postat av: M

det kommer bli bra, ha lite tålamod. vi får helt enkelt stå ut med lite gråare nyanser och kontraster, men vi får ta vara på små ögonblick som får oss att skaka av lycka. jag kommer att ta hand om dig när du inte orkar, för du kommer att orka. tänk på, vi två som sitter och kollar på film och dricker te!

2009-07-24 @ 13:36:21

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0